Fuschia Glitter Pointer

Guldpanda-dag!!

Hej alla där hemma:)
Idag är det... GULDPANDADAG!
I Love It<3
Detta är min koja nu:  (Jag har snyggare i min koja nu för att jag har köpt MYCKET mer möbler + att jag har slottet nu)

Så här ser jag ut:

Vet ni vad jag har märkt?

Jo, att det är guldpandadag varrannan fredag:D:D:D

Till ett annat ämne: Idag när jag kom in i min matsal, så var det jul-tema och dunkig musik xD ^^:D

Men det var däremot ingen god mat. Det var pasta med grönsakssås x(   OCH ketchup... Jag som HATAR ketchup.

Nu kommer ni säkert att ni tycka att jag är fjantig men... ungefär för 1 år sen, så råkade  min syster spruta lite ketchup på min arm. Och... då började jag att gråta:P   Hehe:D:PxD
Jag tror det var allt;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback