Fuschia Glitter Pointer

GULDPANDA!

Heeej!!
Visst är det kul att det är guldpanda dag?!:):):)
Nu har jag äntligen fått andvända mina kojor, gpkläder och möbler:D
Just nu har jag mitt slott med tre rum!:)
Andra kojor jag har: Bambuhuset, slottet, det här blåa fiskiga rummet;), vanliga kojan, 4 kojor från krucio, ni vet säkert vad jag menar;) Jag tror det  var allt:)
<---- så här ser jag ut, så håll koll:P
<--- mitt musikrum
<---- mitt kök som är väldigt fult!
Och till sist: mitt fotbolls-sovrum:)

Haré bra:thumbup:
//Nioo:)

Kommentarer
Postat av: Chloes

Vda kul attt du gillde headern :D

2010-11-12 @ 18:32:05
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback