Fuschia Glitter Pointer

Min dag idag<3

Godmorgon alla!
Idag var det första dagen för elvis i skolan!
Han har redan lärt sig några nya ord!
- Dato(dator), panfu, kolan (skolan), fröken och lampa! :)

Så häär gick dagen till :



Jag hittade ej bilden som skulle va här... Det var en bild på mig och Elvis som åt frukost i resturangen;)



 nu somnar vi igen:) Eller ja, egentligen är det bara Elvis som sover nu, han blev så trött när han sa de där nya orden:P
Han vill säkert skriva ett inlägg sen också:D

Jag ska visa ett kort på min röda bolly (Nancy) som jonglerar. Hon är jätte söt på de fotot:)
<--- Här var inte Elvis född.
Ni vet väl att om det är lite mer ``svart´´ så är det Elvis som skriver;) 
Nancy har bett om att hon ska få skriva ett inlägg, och det är klart hon får;)
Min tiger bolly (Mike) är den stökigaste av alla mina djur:P Men jag gillar ALLA lika mycket, även mina 11 nyckelpigor, min igelkott Cockie, sköldpaddan Apple, min räv Cola och till sist: Min sjöhäst Winter:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback