Fuschia Glitter Pointer

Läsveckor + SNÖÖ:):)

Heej alla där hemma!
Det är läsveckor i min skola nu!
Det betyder att: Vi är 3 gårdar på mellanstadiet. G1 G2 & G3:) (Jag är i G2) Man läser och läser under 2 veckor. Sedan ränknar de ut vilka som har läset mest och den gården vinner ett pris!
Idag lånade jag de här böckerna:
&<--- Det brinner! Läser jag nu;) Ett bra lästips:)


Idag kom snön till oss:D:D Jag blev krönad (på skoj) av min kompis...
Fast jag gjorde såklart tillbaka:P
Sedan gick vi hem till min bästis och hennes tvillingsyster och åt mellanmål. Jag var tvungen att åka hem kl:16.00(kl fyra) för att jag vi skulle på handboll, och då måste jag ju ha träningkläder:P;)
Men det blev ingen handboll för mig:(:( Jag har typ blivit sjuk... Men jag får se hur det är i morgon;)

Haré bra:thumbup:
//Nioo:)

Kommentarer
Postat av: tioo

heej! gött med mer snö igar:D

2010-11-11 @ 15:26:59
Postat av: Chloes

HejHej!!

Jag såg att du ville ha en header självklart kan jag fixa en header åt dig det är alltid lika kul:)

Hur vill du ha den skriv det i en kommentar på min blogg. T.ex Bakgrunds färg vad det ska stå på den och vidare.

Kran // Chloes

2010-11-11 @ 19:44:57
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback