Fuschia Glitter Pointer

Veckans panda!

Hej alla där hemma!
Nu ska jag ha en grej som alla andra panfu-bloggar har;)
Ja, rubriken säger ju sig själv:p....Veckans panda!!:D:D
Om ni träffar mig i panfu, så är det bara att säga till;). Eller så kan jag fråga någon snäll vän om hon/han vill va det:)
Ni vet nog hur det går till;)

Jag råkade ta bort min heade:cry: :(
Men ni kan få se en bild på min nya som jag har suttit och gjort:)
Texten längst ner är ganska liten:S

Haré bra:thumbup:
//Nioo:love:

Kommentarer
Postat av: mollymo

Fin blogg! <3 (Jag ska försöka göra bakrunder också!)

2010-11-07 @ 11:18:45
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback