Fuschia Glitter Pointer

hbedfnwäf'v

Heej!

Nu ska ni ju hitta den sista kycklingen.

Titta på denna bild:


Klura på!
Tänk liksom på vart den där lådan med ögon finns:thumbup:

Sen säger Benny Bunny så här:

OFC vi måste vänta -.- (^.^)

Undrar vad det är...
Ni vet förra gången i panfu på påsk, fanns ju liksom jag, och jag ville ju också ha den där söta påskwobbyn. Men jag missade att gå till hamnen, så de var därför  jag inte fick den^^
Daaah!:P

Fast nu har jag ju skickat in ett bidrag till den där målar-påssk-bild-tävlingen;) Där sa jag att om jag vinner, skulle jag gära vilja ha en wobby.

När ska den avgöras egentligen?:S
Det var ju längesen den senaste dagen var att skicka in sitt bidrag.
Jag har skickat kommentarer i Panfubloggen om det, fast de svarar ej.

//Nioo ^.^

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback