Fuschia Glitter Pointer

Ja/nej?

Hej!
Ledsen för den dåliga uppdateringen. När jag får min nya data kommer jag blogga mer;)^.^

På tal om datorer:
Jag är rätt besviken på den hemsidan jag beställde datan... För igår ringde en man till pappa och sa att datan var slut:(
Så babblade de, och den där mannen som ringde, sa att de kunde skicka en annan rosa data! Den var bara lite ljusare;)
Pappa sa att han då ville ha de för samma pris som jag fick för den andra rosa:thumbup:

Ni kan få se på en bild:

Den är också väldigt fin!:)
Om posten går som den ska, kommer datan komma idag eller imorn!:D

Ordinarie pris var 3700 och jag får den liksom för ca. 2700^.^
Hehe..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback