Fuschia Glitter Pointer

Movie Maker :]

Heej!
Jag ´har nyss gjort min första "film" på movie maker :D
Eller, man kanske ska kalla det bildspel;p

Ni kan få se den:

(*Det blev fel när jag skulle ladda upp den, så tyvärr:(*)

Kom ihåg att det är min första, så den är inte alls bra!:P
Det va faktist kanske svårt att göra den, men ändå ganska lätt också! :S


Jag ska fråga mamm och pappa om jag kan få ett konto på YouTube, så jag kan va med och tävla i cirkustävlingen på panfubloggen !:D

Men jag vet liksom inte om jag vill visa hela mitt "jag" för alla panfuinvånare:S
Och, man får ju inte säga sitt pandanamn i videon, men liksom ändå^^

//Nioo =D

Kommentarer
Postat av: busigalisa

Hej! Jag är vänn med monyglory och hänger med henne! Kan du tipsa om min blogg så tipsar jag om dig!!!

2011-04-19 @ 18:02:05
URL: http://busigalisa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback