Fuschia Glitter Pointer

PHOTOSHOP!! :D

Hejsan!:)
Förlåt att jag inte bloggade igår.
Jag  var i stan, och sen så åkte jag till min mormor och morfar;)

När mormor fick sin jobbdator, så hade hon fått med Photoshop.
Jag fråga morfar om de hade photoshop, och så fick jag deras!:D

Nu kommer  jag göra flera headers!:thumbup:
Och tyvärr Elvis, modell blir ditt jobb nu:P

När jag kommer hem ska jag ladda hem det;)
Just nu är jag på morfars data^^

Innan var jag på badhuset med min kusin och min syster.
Det var inte alls många där, så vi var ensamna ett tag^_^


Kommentarer
Postat av: Sahira

Det blir du som får vara systern :D

2011-04-27 @ 17:08:34
URL: http://sahira.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback