Fuschia Glitter Pointer

Om mig, nioo

Heej!
Nu ska ja berätta om mig (nioo) på panfu


Namn: nioo

Ålder: 19 (i panfu, annars är jag 11;;)

Familj: 2 barn; Monyglory och Ronaldo(kommer inte ihåg siffrorna i slutet:S) och en lillebror, travispanstrana:)


Här kan ni se lite på min profil:
 

Husdjur; Jag tar de närmaste;)
1.Elvis, född den 12:e November 2010.

Jag väntar på brev från han nu. Det kommer antingen idag eller imorn;)

2. Min blåa wobby Piggy! Det var faktist ni som skulle rösta på vad han skulle heta!:)
Piggy är född den 16:e Januari 2010;)


Jag bor i ett ganska lyxigt hus i panfu.
 
Ja, ni ser hur många djur jag har, och jag fattar inte varför jag köpt så  många nyckelpigor^^

I stort sätt har jag bott där sen jag var 0 dagar på panfu^^ Fast... kojan har ju liksom förändrats lite;p

Ingen mamma, ingen pappa, så vem ska jag då bo hos?


Favorit-program: The Smashing Pancakes TV-show:thumbup:


Öööh... jag tror dte var allt;)

//Nioo :love:


Kommentarer
Postat av: nioo

Heej! Detta är en testkommentar! ;)

2011-04-25 @ 10:10:36
URL: http://niooking.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback