Fuschia Glitter Pointer

...

Heejjjjs!:)
Gå till kamaria på terassen!
Hon har några viktigta ord att säga!
Mer än så berättar jag inte:P

Jag har gjort de där quizet, och först vann jag brons, siver, guld och till sist fick jag den där "grejen"
Eller, hur ska jag förklara?
Jaja, ni kan få se en bild ist;)

Det däär som nioo  har runt halsen;)
Deet är min nya stil. På profilen är den inte så jätte snygg, men jag gillar bättre när jag "står";p
Idag ska ja kanske  va med brodina:D:thumbup:

P.S Här kommer kläderna från i torsdags:



Kommentarer
Postat av: Glory

Varså god! Du är en rolig person,men kan du logga in på panfu,jag har tråkigt utan dig<3

2011-02-05 @ 18:00:36
URL: http://monyglory.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback