Fuschia Glitter Pointer

Kan inte logga in...

Hej!:)
Jo, idag när jag skulle logga in på panfu, kom det upp den där rutan om att man ska skriva i sitt lösenord och pandanamn igen. Jag skrev rätt minst 11 gånger, men det går fortfarande inte!:question:
Så det blir inte så mycket "panfu-nyheter" tills jag har loggat in;)
Dessutom ska jag ha prov på "Tema Rymden" på onsdag, så jag måste plugga mycket tills dess;)
Allstå, inte 3-4 inlägg pär (stavning;p) dag;) Men kanske ett eller så;)
Nej, gud vad jag babblar!
Ha en bra alla♥dag påer!^^:love:


Kommentarer
Postat av: tioo

Glad alla hjärtans dag<3

älskar rey<3

2011-02-14 @ 21:34:56
Postat av: godisbit

Det har hänt mig många gånger också!! Jag stör mig på det!!

2011-02-15 @ 13:30:46
Postat av: Sanna

Glad alla ♥ dag, på dig med! <3333333



Kram

//Sanna

2011-02-16 @ 20:08:11
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback