Fuschia Glitter Pointer

Koja o.s.v

Hejj!
Har inrett min koja till alla hjärtans dag;)
Vet att jag är lite i förtid, men orka göra allt på en dag:P:P
Här kommer den iaf:

Fin/Ful
Mina nyckelpigor förstör allt... Nej, inte direkt, men tar rätt mycket plats i kojan;p
Jag gillar såklart alla mina djur;)♥ (11 st nyckelpigor)
Men som ni kanske förstår så kan jag inte döpa dem:P (Nyckelpigorna alltså)

På ta om djur! Jag har en katt som heter Tusselie;)
Jag har visat en bild på henne innan, men då hade jag typ bara 2 läsare, så ni kan få se den igen =)

Sööt^^:love:

Kommentarer
Postat av: Lola100

Sååå söt katt! ♥♥♥

2011-02-12 @ 20:30:47
Postat av: glory

Sååå zööt katt,Mammzen!

2011-02-19 @ 11:22:27
URL: http://monyglory.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback