Fuschia Glitter Pointer

Level... FEMTIO!:D

Hellojs!:)
Igår när jag loggade in på panfu var jag nästan helt säker på att min gp-paket hade tagis slut!
Men det hade de inte!:O Jag har ju bara guldpaket i en månad, så därför visste jag nästan det;)
Men tänk så får jag en till vecka!:P
Jaja!;p

Idag kom jag till level 50!!:D
Där får man en jätte fin koja!:thumbup:


(Klicka för större)
Gjorde mig själv på 4 ställen.

Nu har typ hela armhålan svullnat upp för mig efter sprutan...-.-
Samma för zajm.
Vi skulle ha gympa idag (på skolan) men då kunde inte jag ens byta om, så jag och zajm fick rita ist i klassrummet:P

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback