Fuschia Glitter Pointer

Min första header.

Hejjj!=)
Jag har inget specielt att skriva om just nu, men kanske lite header som var några av de första jag gjorde?^^
Okej, här kommer den första:


(Klicka för större)




Hehe:P
Den andra jag gjorde:

(Klicka för större)

Sen blev det vinter, och då började jag förstå att man kunde ha... ehm, vad ska man säga, typ "profil-pandan"
Så här blev headern då:

(Klicka för större)

Nu ska ni få se den senaste jag gjorde (igår):

(Klicka för större)
Jag håller på med mycket headers, medans jag behåller den som  jag har nu;)♥
Tycker ni att  jag har utvecklats?;p

Kommentarer
Postat av: Chloes

Japp jag gör dom i photoshop☺

2011-02-19 @ 21:57:50
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Postat av: tioo

Jaa det tycker jsg:P

2011-02-20 @ 11:02:01
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback