Fuschia Glitter Pointer

Panfu idag 18/2-11

Hellojs!:D
Gå tillbaka till Suqfh och då säger läkarn så här:


(Klicka för större)

Man får en fin läkarrock!:thumbup:
Så här ser den ut:^^

hiss/diss?
Men själv gillar jag mest den som gp's kan köpa i katalogen;) Dock kan o-gp bara ha dräckten i 5 dagar:(:thumbdown:
Aja^^
Det var nog allt...;)

Jo! En sak till: På måndag ska jag och min klass spela schack mot andra klasser! Det kallas "Schack-4:an";)
Har ni också varit med på det? (Ni som redan har gått i 4:an dah;p) Iaf, jag är innte alls bra på schack:P
Jag kan typ bara vart de går o.s.v
Men om vi kommer vidare till final, så åker vi upp till Globen och spelar där!!:D:D:D Jag har aldrig vart där, men på idol o.s.v så ser det väldigt stort ut!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback