Fuschia Glitter Pointer

Panfu idag 9/2-11

Tjoo!
Förlåt att jag inte skrivit på två dagar.

Panfu idag:
Kolla bara på denna bild:

Ser ni vad det föreställer?!
...KRUCIO!;(;(
Undrar vad han kommer ställa till med nu...

Jag tror krucio har någon kontakt med den där "Evron":mad:
Kolla vad som hänt med kartan också:


Sååå snygg!:thumbup: Bara, att jag inte känner igen mig lika väl;p

Aja!

Jätten Gulliver säger några ord till dig också;)
Kolla vad man får:

Alla hans äventyrs-kläder!:D  Finfina!:thumbup: ;p

Okej, en till sak, sen ska jag ge mig att babbla:P
När jag skulle göra quizet idag, sa Oscar en heelt annan sak:

Han gav ju mig ett tips, och titta vad som hände sen:

Ojda!:O Toppen!:thumbup:
Alltså, bara för man lyssnade på ett tips fick man 100 pandamynt!:D
Gå tillbaka till honom imorn, så kanske ni på 100 mer då^.^

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback