Fuschia Glitter Pointer

Shack4:an dagen!♥

Heeiiijj!:)
Idag så hade vi en shacktävling, kallad shack4:an;)
Vi fick gå till skolan kl:07.45(Kvart i 8)!:(  Vi som brukar få börja skolan kl 08.30!(halv 9)
Iaf, då samlades vi och gick in och lämnade läxan, och sen ställde vi upp i led;)(Jag stod brevid brodina;p)
Så gick till till ett folkets hus och där så fick vi höra reglarna igen bla bla bla:P
EFter de, gick alla klasser ut (jag tror det var nåt runt 7-8 klasser) och jag har ingen aning varför:P
Aja, sen kom vi in och då skulle man se vart en lapp med ens namn stod o.s.v;)
Sen drog första omgången igång. (Det var 3 omgångar;)) En omgång var 20 minuter=)
Den första vann jag faktist!:O
Den andra blev oavgjord.
Och den 3:e vann jag!:O:D
Sen fick vi reda på resultatet! Om hela klassen fick över 165 poäng, så kom man vidare till nästa stop!
Och gissa... Vi kom trea!:D men 214 (nånting) poäng!:D:thumbup:
Yihooo:P
Sen fick vi medaljer o.s.v;)
Nu tänker jag o zajm att hela världen är typ ett stort shack-spel:P För innan stod jag brevid en bil, och då tänkte jag att jag var tvungen att flytta mig, så den inte skulle ta mig:P Hahah:P

Nu ska jag åka skidor med hela klassen!:thumbup:


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback