Fuschia Glitter Pointer

2011

Hej och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!:)
Visst har 2010 gått snabbt?:O
Tänk vad mmycket vi har gått igenom.
Det känns ((näästan)) som om det var en vecka sen det var julafton 2009!
Men det känns lite konstigt att plötsligt bäörja säga "2011":S
Och herregud! Det var inte längesen jag startade en blogg och nu har jag redan några läsare:)
Jag tror det var i november om jag minns rätt;)
Jaja, tack så himla mycket♥

Nu har jag en fråga till er som var inne igår på panfu:
"Var det guldpanda-dag igår"
Kommer ni ihåg att det var 3 dagars guldpanda-dagar på raken?
Egentligen ska det ju va varannan vecka som det är guldpanda dagar men eftersom det var i 3 dagar på raken har vi inte fått någon gp-dag på ((NÄSTAN)) 6 veckor:O
Hoppas det blir nästa fredag!


P.S jag kanske ska köpa ett guldpaket efter jag har kommit hem där jag är nu:D
Vi får se hur länge det blir;)♥☺

Kommentarer
Postat av: tioo

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MED:)

Jaa det känns som det har gått välldigt snabbt:P

Nepp dtet var ingen guldpanda dag igår:/

2011-01-01 @ 19:22:44
Postat av: mollymo

Hej! var med i min bloggstaffet på min blogg! Kanske just DU vinner!?

http://panfumollymo.blogg.se/2011/january/mina-favorit-bloggar.html#comment

2011-01-03 @ 11:16:53
URL: http://panfumollymo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback