Fuschia Glitter Pointer

49!

Hej!:)
Jag har inte hunnit ladda upp så mycket under dagen för jag har spelat handboll rätt långt bort;)
2 matcher. Vi vann båda:thumbup:
Jaja:P
Till något roligare:
Jag har ÄNTLIGEN nått målet jag ville i panfu: nämligen level 49!! Man får ju en wobby där♥:D

Ja, vad tycker ni att den ska heta?:) Skriv i en kommentar♥

Men Elvis, varför gäspar du?:O

Amen nioo: Tror du att jag aldrig har hört det där innan?! Du säger ju det till mig varje gång du köper ett nytt djur:question: T. ex dina  11 nyckelpigor, alla pokopes, tigerbollyn, röda bollyn, gröna bollyn, så fattar du varför jag gäspar nu?!:S
Ehm... ooookej;p

Ni kanske jag låter lite tuff mot de andra djuren, men Elvis har funnits lääänge!

Och han är ju min lilla bloggkompis;)

Men vet ni va?! Min TIGERBOLLY har rymt idag;( Han var faktist den första bollyn jag hade!

Jag tog hand om honom väl när jag inte var gp, för han var den enda som jag kunde mata och sköta om o.s.v

Och man kan ju TYVÄRR inte köpa tillbaka min lilla komipis;(

Men tänk så händer det så med Elvis?! Nejnej! Så får jag inte tänka;P


P.S headern borde komma fram snart:S


Kommentarer
Postat av: BRODINA!!



MÅRTEN tycker jag!!

2011-01-17 @ 17:35:26
Postat av: BRODINA!!

Vet du jag tänker komrntera varje bild!!xP

2011-01-18 @ 19:05:17
Postat av: inex

Jag tycker...Jonas eller Dennis, My, Piggy...

2011-01-21 @ 20:44:50
URL: http://panfuinex.bloggcpot.com
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback