Fuschia Glitter Pointer

Brodina + brev från elvis♥

Heej på er!♥
Träffade... TRMVIRVEL... BRODINA!:P
Vet, träffar henne ofta, men det är kul kul kul!:D:D:D
En bild:


Brodina har såå fina kläder, även om hon inte är gp^.^:O

Sen har vi fått en brev från elvis. Han berättar en grej:


(Klicka för större)

Det var ett lång brev så jag var nstan tvungen att göra det i miniatyr:P
Han tror att det bara är ni, mina läsare som läser breven INTE mig!
Det är därför han pratar strunt om mig-.-:O
BUSBOLLY!

Hah, nu var han faktist värd att bli kallad "busbolly":P

Jahapp, då var friden slut då hemma! Och eftersom jag är gp nu, så kommer han att vilja välja mat varje dag-.-

Aaarghh!!...
Jaja, ses!♥:)


Kommentarer
Postat av: tioo

Men hon har köpt vis sms så att då kan man ju ha dom även om man inte är gp!!

2011-01-13 @ 20:54:45
Postat av: BRODINA!!

tioo ,är du är arg eller?

Det låter som du är irreterad.xT

2011-01-19 @ 19:50:42
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback