Fuschia Glitter Pointer

Datorn funkiar inte:(

Heej påer!:)
Ehm... hur ska jag säga det?:S
Min dator har "pajjat";(;(
Jag vet inte hur det kunde bli så?1 Jag var ju inte ens inne igår...
Om ni undrar, så fick jag sitta vid min storasysters data;)
Om ni ser en nioo ute i panfu, så är det brodina/zajm. De får låna min panda när inte jag kan gå in;)

Men jag har däremot hört talas om att prylmaskinen funkar idag:thumbup::D + att snön har försvunnit (i panfu)
Men... har snön redan åkt bort hemma hos er?:O
Jaja;p
Ses om några dagar (Om datan är klar då) men jag hoppas att pappa kan fixa datorn idag när han kommer hem;)

Kommentarer
Postat av: tioo

Har dom fått ditt lösem ?:O

2011-01-26 @ 21:43:26
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback