Fuschia Glitter Pointer

Elvis åker på semester.

Hej!

Elvis här! Nu vet ni nog vem jag är;) (Bollyn)

Jag och min bästis Putte ska åka till Turkiet i en vecka för att lära oss om f...f...FLYGPLAN!:D:D
Nioo ska inte med, men vi kommer klara oss "galant";p
Tänk... JAG ska åka flygplan!♥:D Jag har aldrig gjort det förr och inte Putte heller.
Nej! Nu får jag ju inte se hur terassen blir:/
Men jag vet! Ni kan ju skicka vykort till mig och jag kan skicka till er:D
Planet går i morgon.
Ohhhh, jag är så spänd!!
Jag har packat väääldigt nödvändiga saker t.ex min nya Buzz Lighter som kan prata + hans rymdskepp, Woddy som också kan prata, min radio styra bil. Putte har packat med precis samma saker så vi kan leka med våra "toy story" grejer;)
Eeeh... Elvis en fråga: Inga kläd/badkläder?:question:

Hmmm... men nioo, de är väl inte så viktigt?
Aja, det är erat val.

Men hur ska jag klara mig utan Elvis då?:O;(

Jag får väl ringa brodina och fråga om hon vill va med mig:thumbup::D

Nu håller dem på att stänga resväskan som kommer ta drygt ett halvår:P:rolleyes:

Sötsosar xD♥

Nioo, får jag låna datan i morgon och göra ett hejdå-inlägg?

Hmmm... aja;)


Kommentarer
Postat av: tioo

Du vet jag finns ocksåx)

2011-01-06 @ 13:02:40
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback