Fuschia Glitter Pointer

Elvis åker;(

Hej på er.
Nu står jag på flygplatsen med Elvis och Putte som är påväg till Turkiet om bara några minuter;(
Heeeeeeeeeeeeej!

Ohh, jag är precis motsatsen till nioo just nu! Jag är jätte spänd!
Jag och putte är nog dem första bollysar som åker flygplan;p
Hmm... vad kan jag säga nu?
Jo! Glöm inte att skicka brev till mig!

Klart vi inte glömmer det;) Vi/jag kommer att tänka på dig hela tiden.♥
-:blush:
Okej, bra:thumbup:
Men du Elvis. Lova att inte göra något dumt nu!

Hehe, okej ((NOT))

Bra! Säg nu hejdå till alla läsare!

Hejdå



Kommentarer
Postat av: tioo

Hejdå Elvis:)

2011-01-06 @ 17:19:54
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback