Fuschia Glitter Pointer

G...G...GULDPANDA!

Hej!
Ja, rubriken säger ju nästan allt: JAG ÄR GULDPANDA:D:D:D
Bara i en månad men sen får jag se om jag köper en annan gång till;)
Nu har ju Elvis åkt, men jag har inte så jätte tråkigt för det. Jag träffade nyss Brodina och Zajm i panfu:D

Sedan kommer deras familj hem till oss och ska äta mat m.m

Vi barn hoppas på att vi ska spela "maffia" men dem vuxna brukar va tråkiga och säger "nej, det är försent" xI
Det blir chokladpudding med grädde till efterrätt:thumbup: Jag vet ej vad det blir för mat, men hoppas på nachos♥


Kommentarer
Postat av: felixmax

hej,jag har hört tallas omm din panda och jag är ny på bloggen;P hehe?:D



//mvph felixmax:-)

2011-01-07 @ 13:26:38
URL: http://funnyblogg.webs.com
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback