Fuschia Glitter Pointer

Guldpandadag (i morgon)

Tjoo!:D
Nu går bokstäverna och smileysarna igen:thumbup:

Egentlien till jag bara säga att det är guldpanda-dag i morgon:thumbup:´:thumbup:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::D
Vilket innebär: du kan styla dig panda, inreda din koja, köpa möbler och kläder, adoptera ett husdjur, ha tillgång till alla levlar o.s.v
Eller jag kan ju inte vara riktigt säker på att det är det men ella och max skrev att guldpanda-dagen var påväg snart;) Och eftersom det brukar vara på fredagar så gissar jag på det^^
Men var snälla och inte bli för besviken på mig om jag inte har rätt;P♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback