Fuschia Glitter Pointer

Gulliver är tillbaka + data

Heej alla pandor och människor;p
Jag får låna pappas dator nu medan min är lite knäpp>.<
Men jag kan inte g;ra smileysar f;r jag fattar inte friktigt hur man g;r p[ denna.
Och nu m'rkte jag att jag inte kan g;ra de d'r 3 bokst'verna i slutet. S[  nu kommer jag att felstava n[gra ord med e och!

Men till not annat
Jag skulle go tillbaka till Gulliver!
Han sa att han beh;vde en gr;n fj'der fron ettt gront gossigt djur.
Vill ni se vart ni ska leta
(Grr... nu kunde jag inte ta fram bilden >.<
Alltso bollyn i djurafferen

Sen har Troy flyttats igen. Och denna gong er det...


I slottet!
Nya kleder.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback