Fuschia Glitter Pointer

Header.

Hejej!
Nu ska jag visa en header... som jag har hållt på med ganska länge.
Här kommer den:¨


(Klicka för större)

Den passar till alla årstider.
Vad var det jag sa?! Jag måste ALLTID stå modell-.-
Men den här gången fick jag ha vilket ansikts-uttryck som jag ville!
Jag behövde iaf inte se mesig och glad ut.

Jaja Elvis :P ^.^

Felet är att det blir vitt när jag ska sätta upp den. Men jag tror det är så på blogg.se för det har hät så med andra bloggar också på blogg.se´, men det har löst sig efter ett tag;)

 

//Nioo:)


Kommentarer
Postat av: Maii/Pandiko <33

Den var Jättefiin din Header :D<3

2011-01-14 @ 23:12:14
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: BRODINA!!

Jag håller med!xP

2011-01-18 @ 19:04:24
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback