Fuschia Glitter Pointer

KP-Webben

Heej!
Jag prenumenarar på KP-tidningen.
I de senaste numret stog det att KP-webben var gratis igen!:D
Jag blev medlem idag och det är jätte kul för er som har KP där hemma;)<3
När man börjar får man 300 kpengar! Det är jätte mycket! T. ex ett hår kostar runt 10-15 kr!:O

Man kan göra ett eget KP-omslag, fixa i ordning sin egna skrubb, spela spel, shoppa o.s.v;)

Så här ser min skrubb ut:

Och andra rummet:


Min skrubb är inte ett dugg fin jämnfört med de andra:P

Så  här ser jag ut:^^
 

Ehm... ja, som jag sa innan fick man 300 KPengar och jag har bara 62 kvar:blush:
Men det är så mycket man vill köpa;p

Passa på nu medans det är gratis!
KLICKA *HÄR*
(Jag  vet inte om det kommer kosta igen i framtiden da:P)
Men tyvärr tror jag man måste prenumenara på tidningen för att bli medlem;/
Det står liksom såhär:

 För att bli medlem på KPwebben måste du vara prenumerant på tidningen Kamratposten. Om du är prenumerant på tidningen Kamratposten - skriv in ditt prenumerationsnummer. Du hittar det på baksidan av tidningen, precis ovanför ditt namn och din adress.
Om du inte är prenumerant -
klicka här för att läsa mer om prenumerationen.

Förstod ni?:)

P.S glöm inte att rösta på vad min blåa wobby ska heta.
Bläddra bara ner ett inlägg;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback