Fuschia Glitter Pointer

Nejnej, stelkrampsspruta:(

Hejej!
Den 2:a februari ska jag och min klass ta stel-kramps-sprutan:(
Usch! Jag har aldrig gillat ta spruor... Eller, det gör väl nästan ingen:P
Jag, brodina och tioo gick till skol-syster och frågade lite grejer om sprutan om man t. ex fick ha bedövningsplåster, och det fick man:D Dock hjälpte det inte så jätte mycket...
Sen sa hon att vi redan hade tagit tre gånger innan när vi va små, och då klarade vi det 2galant";p

Men va inte rädda, bara ni slappnar av så går det nog bra;)

På svin-influensa-sprutan spände jag mig som en pil och då gjorde det jääätte ont;p:(


Sen tror jag att det är valfritt om man vill ta den i 6:an;)

Men så ni vet kanske jag inte kan skriva den dagen jag har tagit sprutan. (Kanske lite längre fram också;p)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback