Fuschia Glitter Pointer

Ni väljer vilken header;) (2)

Tjohej!:D
Jag har suttit och gjort en ny header (igen)
Båda 2 är jag rätt nöjd med;)
Och som rubriken säger: "ni väljer vilken header"
Här kommer dem:
1:an
(Klicka för större)

2:an:
(Klicka för större)

Jag har ingen speciel stil, hår/kläder, så det är därför jag ser olika ut varje gång;)

Här kommer omröstningen:

Omröstningen Vilken header ska jag ha? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!

Rösta på nu!
Om det inte skulle funka, kan ni trycka på "kommentarer" ochnär finns den rätta omröstningen;)
Modell igen!-.-
Och på dennna skulle jag se glad ut?!:S
Grr...
Jag tänker i alla fall att rösta på den första för där ser jag inte så mesig ut!
Amen elvis, lägg av!:rolleyes:
Dú ska faktist va glad att du få va med på varje header jag gör!!!
Ursäkta för detta;p

Kommentarer
Postat av: Lizzii

Heejj nioo!♥

2011-01-30 @ 18:39:30
Postat av: chickago

Hej Nioo!



Jag har länkat din blogg nu!

Du kan länka min om du vill. :thumbup:

2011-01-31 @ 13:02:17
URL: http://chickagopanda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback