Fuschia Glitter Pointer

Pandor

Hej på er!♥
Jag träffade nyss några goa pandor.
Först var vi i kiosken. SEdan gick vi till discot:)

Pandatedde, Snowmean, Emely101, Twirlz och pandakulmimmi:thumbup:

Och kolla vad söööta pandor jag hittade på google xD

♥♥♥:love::love::love: cute!

Det var allt för idag!

Nej! vänta!
Jag kom på en till sak:
Jag avgör veckans "panfudjur" nästa vecka så det kan bli varrannan vecka veckas panda och varrannan vecka veckans "panfudjur";)
Hehe, det där blev lite konstigt att läse men hoppas ni förstod;)


P.S jag är hemma från mormor och morfar nu;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback