Fuschia Glitter Pointer

[email protected]

Hejej!:)
Som ni kanske vet har jag en panfu-mail-address;)

Självklart visar jag upp bilderna på bloggen och om du har en blogg kan jag länka till den med om du vill;):love:
Ser ni hur jag har gjort bilden?;p:P

Och  nu har jag en viktig sak att säga:
röstningen om vilken header funkade inte så jag kommer göra en ny. Ingen röst gills från den förra utan ni måste rösta om på nytt.;)
Förstod ni?
Så jag kommer att radera inlägget om det, göra ett nytt och med den rätta röstningen.
På min data blev det iaf att man skulle rösta på vad min wobby skulle heta:S
På tal om det!
Vinnaren av namn-tävlingen blev... PIGGY!!!!:D:thumbup:
Och det var Inex som tipsade om de namnet;)
Kolla in hennes blogg: *KLICK*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback