Fuschia Glitter Pointer

Pannkakor♥

Hej!
Troy, paannkakskocken är i staden och gör pannkisar!

Man kan tyvärr bara kasta en pannkaka i timmen-.-
Jag kan ej gå in i barn-kammaren för den där vakten är i ivägen:mad:

Nu till varför jag inte skrev igår:
Mamma och Pappa kom på nån urusel grej med att ha en "media-fri" da-.-
Alltså: Jag fick innte andvända: DATORN?! Tv:en, radio & mobil;(
Tänk er?!
Säg ALDRIG detta till era föräldrar!!
Och nu så kanske vi ska ha det varje tisdag?!;(;(;(;(;(;(
Grr...
Jaja^.^

Har ni något förslag på vad min blå wobby ska heta:)? (En kille)
Bläddra ner ett inlägg och skriv ett förslag i kommentar:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback