Fuschia Glitter Pointer

Rymdbild;)

Hejej!:D
Nu kan jag spela p-p-panfu igen!:D:thumbup:
Jag gjorde mig till en astronaut och fixa till en rymdbild;p
Här kommer den:

Vet, inge fin:P^^
Jag måste spara mina bilder i jpg så det är därför det inte är sån bra bildkvalitet;)♥
Jag har rätt mycket problem med min blogg och nu ska jag berätta hur komplicerat det är:
Först tar jag ju såklart bilden, sen sparar jag den på paint och då är det inte bara att lägga ut den på bloggen för då måste jag gå in på picnik (en hemsida för foto grejs:P) och spara den där i jpg för där kan jag inte spara i png eller nåt annat;) Min data är väldigt trög också så det går nog på tio minuter att få upp en bild för mig!:O:S
Men när jag lånade pappas data var det bara att spara på paint och sen lägga upp den på blogen!:O

Vet ni hur jag kan göra så att jag innte behöver gå in på picnik o.s.v?:)
Skriv i en kommentar;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback