Fuschia Glitter Pointer

Snabbt svar:

Heeeeeeeeeej!
Wow vilket snabbt svar vi fick från Elvis!:O
Så snabbare, destå roligare;p
Här kommer brevet:

Han tror allvarligt talat att jag är falrig:O:blush:
Jag ska nog ta ett snack med Kamaria sen! Haha, nej, klart jag inte ska;p
Jag gissar på att hon har massa pandor nu i sitt torn när terrassen nyss har blivit klar;)

Förrseten: Elvis skickade en bild på min mail: [email protected]
Han sa att dem hade varit i en studio och tagit bilder på vad dem ville bli när dem blev stora. Kolla bara in på Elvis "framtid":P
Skicka jätte gärna bilder dit, så visar jag bilden på bloggen;)

Hehe. Bus-bolly:P

//Nioo:)

P.S jag har förberedit en mysig hörna till Elvis när han kommer hem. Kolla:


Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Sv: Har inte sett att du har gjort det. Så då kan jag väl inte härma? ;)

2011-01-10 @ 14:34:25
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback