Fuschia Glitter Pointer

21 mars

Heejj på er där hemma!
Idag så fyller jag 11 år!!:D:D

Idag när jag vaknade fick jag varm oboy med grädde^.^ och en macka.
Sen fick jag öppna presenter!:D


På morgonen fick jag:

En cykel! Haha, min lillerbror bara: "Julia, det är ett stort paket till dig där nere":P Gissa om jag visste vad det var dåe...;p^^:love:

Filmen "Yesman":thumbup:

Pengar:thumbup:

Ett pennskrin:thumbup:

Hehe, godis!:P:thumbup:

2 sms-kläder på panfu!:love::thumbup::D

Strumpor:thumbup:

Hårspännen + tofsar:thumbup:

Och av min 4:a-åriga lillebror fick jag en jätte fin teckningdär det stog så här: "Julia är bäst i hela världen" också hade han   ritat ett hjärta. Och på baksidan hade han skrivit så här: "Julia är bäst":love: Och där var det en gris, en manet, en blomma och en banan;p:love:



Tror det var allt;)
Alla presenter var jätte bra
I April kommer vi ha ett kalas, och det innbär ju mer presenter!:P:P:D:thumbup:

Fast när jag skulle gå till skolan, mötte nästan ALLA tjejer i klassen mig på vägen!:love:
Alla är typ i skolan när jag kommer för jag går bara 5 min före vi börjar^^

Nu ska jag få en good ¨pannkakstårta!:D:thumbup:

Kommentarer
Postat av: Bebban♥

Jag har en present till dig: http://www.stampelhuset.com/eshop/images/Grattis%20pa%20fodelsedagen%203.jpg ( Hoppas det går att klicka )

2011-03-21 @ 18:45:46
Postat av: Bebban♥

:)

2011-03-21 @ 19:00:05
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback