Fuschia Glitter Pointer

4 stiler (:

Heejj!:)<3
Eftersom det är guldpanda-dag tänkte jag att jag kunde göra lite olika stiler!:D:thumbup:
Här kommer de två första:


Den första är typ en "bebis-stil" eller man kan också kalla den "den söta" XD
Den andra är en sån stil om man typ ska gå på en fest/brölop;)
De två andra:

Den första: En helt vanlig "vardags-stil";)
Den andra: Asså, jag vet injte riktigt vadd man kan kalla den, men kanske... Kalasstil?;p

De stilerna jag visade nu, är inte de jag kommer ha, utan jag gillar ju bäst de här:

Iaf håret;):thumbup:
Kommer nog ändra "header-pandan" sen till min nuvarande stil!:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback