Fuschia Glitter Pointer

Beställ hejdåskylt!

Hejj!:)
Jag hade inget att göra, så jag gjorde en "hejdå-skylt" till min panfu-dotter monyglory!:D
Så här blöev resultatet:

När jag  gjorde den kom jag på den iden att jag kan ju göra till er!:D
Dock kan det bara vara text på den då. Så inte en panda:(
Skriv hur ni vill ha det i en kommentar:) Det kan vara som den monyglory fick, i den texten o.s.v;)
Skriv gärna med eran blogg-adress också då, så jag kan ge den till er;p
Så här blev min:

Ja, jag får väl säga hejdå med den också ?♥

Kommentarer
Postat av: Bebban

Heej!!! såg diit inlägg att du kan göra en sån där skult till andra pandor ( människor ) så jag undrar om du kan göra en åt mig snälla !???? isännafall om du vill det vill jag att di gör i sån text msom monflory hade snälla hoppas att det går ses :)

2011-03-13 @ 18:20:21
Postat av: Bebban

skylt dit

2011-03-13 @ 18:21:12
Postat av: Brodina!

2011-03-14 @ 17:49:41
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback