Fuschia Glitter Pointer

Blogghjälp - hur du kommenterar

Hejj!
Kollade min c-box och lizzii hade fått alla till att skriva "lär oss kommentera";p
Så nu får jag väl lära er det ?^^
Okej så här börjar man:
1.I slutet av inlägget finns alltid detta:

Tyck där jag har ringat in, alltså på kommentarer:)
2. När du har kommit dit kommer detta upp:

Först skriver du ditt pandanamn/riktiga;) E-postaddress böhövs EJ, och om du inte har en bloggsida, kan du ju såklart inte skriva den;p
Där jag hade skrivit "Skriv din text här" skriver ni helt enkelt det ni vill skicka;) Klicka där efter på "Skicka kommentar":)
3. Ibland, ibland inte så kommer den här rutan upp efter du har klickat på "skicka kommentar":

Skriv i siffrona eller bokstäverna så är din kommentar sparad!:D
Du kan också trycka på "Försök med en annan text" om den första texten är otydlyg att läsa;)

Så, det var väl enkelt?:)
Ställ gärna andra frågor!:D:thumbup:

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback