Fuschia Glitter Pointer

Familjefoto med Elivis

Heejj!
Det var rätt längesen ni fick höra något av min bolly Elvis  ?:S
Iaf, vi var på en runda på "stan"
:rolleyes: Mmh..
Vi har inte något specielt "familje-kort" så vi gick in i den hemliga döörren i sjönhetssalongen och där var det en "foto-grejs"!:D
Yey, toppen:thumbup: (Nooot:thumbdown:)
Men  självklart skulle ju mina två pandbarn monyglory och ronaldo102 vart med också, men nu blev det lite mer med husdjuret;)
Men när jag gick närmare en rätt konstig en, så kom flera fram och började smika mig:S Puh, jag orkar inte ens tänka på det!;/
:D Det var ju det roligast på hela dagen Elvis!:D:D:love:
Aja, så här såg det ut när vi tänkte ta kortet:

Åååh, han kan verkligen aldrig se seriös ut på kort!:mad: Kolla på min min:P
Men jahapp, det är ju inget att bryta ihop för^^
Så nu  ser det ut så här hemma på väggen:

;p
Wow, kolla allt godis, nioo!:O Vi måste gå!!
[
Elvis rycker nioo i armarna]
Aoow, elvis! Inte så snabbt!

P.S glöm inte tävlingen ett inlägg under;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback