Fuschia Glitter Pointer

Final i melodifestivalen

Heej på er!^^
Jo, idag är det ju... FINAL I MELODIFESTIVALEN 2011!:D:D
Jag hejar på Me and my drum med Swingfly, Oh My God! med the moniker (stavning?:S) och Spring För livet med Sara Varga;)
Den här "Oh my god!" är väldigt udda, och jag tror att den kan komma långt med det;)
T. ex Alexander Ryback (han åkte ut igår från Lets Dance:() hade en väldigt udda låt (fairlytale) och den vann jju allting!:D
Vilka hejar ni på?:)

Kronan är väl lite annorlunda iår va?!:S:O


Jag ska på handbolls-match snart, och skriver mer när jag kommit hem;)
Vi kör mot de svåraste laget typ, så vi måste kämpa hårt! Vi har aktist vunnit mot dem några gånger:P

Kommentarer
Postat av: Sahira

Ok.

Men det är ju olika hur många läsare man har hur många man skriver kommentarer till att komma och så ^^



Snygg namnskylt föresten :P.



//Sahira

2011-03-12 @ 17:58:02
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback