Fuschia Glitter Pointer

Gp?

Hej!
 Jag träffade Monyglory (mitt panfubarn)  idag!:D
Hon påminde mig om att mitt guldpaket skulle ta slut idag, men gissa, det har det ju inte!:O
Nu har jag vart det i säkert 10 veckor, och jag ville bara ha det i en månad:S

Jag ska nog skriva ett mejl till panfucentralen sen igen...
Men aja;p
Jga är fortfarande sjuk idag, så ingen skola för mig;/
Men idag har jag  jätte jätte ont i en tand. Den är lös och det har kommit en tand under den lösa tanden;p
Haha, det gör ont iaf:P
Glöm inte träffen idag!
Det får jag nog säga till mig själv också:P

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback