Fuschia Glitter Pointer

Handbolls-cup

Heejj!
Ledsen för den dåliga uppdateringen...
Idag vaknade jag kl. 06.30 (halv 7) för vi skulle ha handbolls-cup!:D kl 8 skulle det va samling;)
[Jag var trööött:P]
Kl halv nio spelade vi första matchen. Den vann vi:):thumbup:
Den 2:a vann vi också!:D
Den 3:e tror jag vi vann!
Fast den 4:e blev det 4-2 till dem:(

Efter alla de matcherna blev det semifinal! Om man vinner där, så kommer man till final!:D:thumbup:
Fast gissa vad... Vi fick ofc möta de bästa laget i hela mitt landskap ((tyyyp:P))
Och då fölorar vi...:(

Aja;p
Jag ska iväg och ta medaljen nu! (Vet ej vilken plats vi kom på heller:P)


Kommentarer
Postat av: Lizzii

nioo, det heter inte 16.30 om det är på morgonen, då heter det 06.30. 16.30 betyder ju halv fem på eftermiddagen;P<3

2011-03-20 @ 16:40:58
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback