Fuschia Glitter Pointer

Intervju med Elvis!

Hejsan Hoppsan!:D
Nu är det dags för en intervju med min bolly Elvis!:thumbup:

Han skriver med tjockare text;)

Då börjar vi:

Elvis, gillar du riktiga Elvis?
Ja, ofc jag gillar sköldpaddan Elvis!:thumbup:
Så, inte sångaren eller?
Eh.. najj!
Oookej... o.O
Vad är det tråkigaste du vet?
Att va fotomodell till alla dina dumma headers!
Haha, okej:P Jag ska försöka lugna mig lite med dem^^
Men azzå, nioo! Du gör ju liksom headers utan att visa dem häär!
Jajaja^^ Det roligast du vet då'?:)
Titta på film, sova, godis med mera!:P Jo! En grej till! Fast.. det vill jag inte säga! :blush:
Okej:S Vad är bäst med min blogg dah?
Ttth! INGENTING!:P
Eller, jo EN sak! Alla mina brev!
Hehe, de som du skickade när du var i Turkiet?:)
Ska vi visa ett brev?
Ta det sista brevet som jag skickade.

TÄNK så trvlig du lät där!:O:P
Jahapp, vart blir nästa resemål?
Club Penguin eller Pandanda!:thumbup:
Oooh, spännande! o.O
Men vi kan skriva mer om det imorn vaa??:)
Jajaja!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg :)



Kram Victoria

2011-03-27 @ 11:10:45
URL: http://dagarveckormanader.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback