Fuschia Glitter Pointer

Lets dance - final!:D

Hej!
Nu får jag att börja med nåt annat än "hej";p
Typ som "tjoo pandor" eller... hejhejhej!:P:P

Idag är det ju Final i Lets Dance!:thumbup:

Jag hejar inte på någon... Och ska jag va ärlig så ville jag att exakt de 2 paren som nu är i final, skulle åka ut direkt!^^
Fast med Jessica och Kristjan, så är det bara Kraistjan jag abslout inte gillar;p
Frank kan väl få vinna detta år^^

P.S ni har nog sett att jag gjort om headergubben
Före:
(klicka för större)

Efter:
(Klicka för större)

Vilken tycker ni var finast?
Tyck till i en kommentar i sånna fall!:):thumbup:

Kommentarer
Postat av: nioo

Heej läsare!

Detta är en test-kommentar;p

Kommentera på alla ni andra också!:D<3

2011-03-25 @ 18:33:38
URL: http://niooking.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback