Fuschia Glitter Pointer

Och vinnaren är...

Hej!
Nu ska jag avgöra tävlingen!:) Jag la alla namn som hade rätt i mina händer, så drog min syster ut en för en;)
Först åker...

Max-tjej ut:(

Sen... brodina:(

Efter henne... Chloes:(

Och nu börjar det närma sig...
Men det som åker nu är... Monyglory:(

Så nu har vi bara en kvar och det är...

TIOO!:D

Du vann tävlingen:D Rätta svaret var ju som de flesta hade svarat; Nemo!:)
Tack till alla som deltog:love:
Tioo har tyvärr ingen blogg som jag kan länka, men du kommer få en bild av mig här:

Hoppas du blev nöjd<3
Nu fattas det bara så vi träffas så du kaan få en intervju och bli veckans panda:D;)

Kommentarer
Postat av: tioo

WOW!!:D Tack för bilden den var ju fiin!!:D<3

är det den som svarar först som vinner?:P

Jaaa!! äntligen veckans panda:P

2011-03-08 @ 21:33:18
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback