Fuschia Glitter Pointer

Panfu idag 15/2-11

Heej på er^^
Panfu idag:
Idag har jag för de mesta träffat några snälla pandor:love:
Först Brodina och Pomis_10:

Haha, vilken bonus: både brodina och pomis_10;p
Sen träffade jag de här:

Det var kul o träffas:love:
Tyvärr så råkade jag gå ifrån de jag träffade sist, och sen såg jag de inte mer:P:(
Nya kläder, nej! Möbler också:P:

"Steninga":D

Och har ni hört? De kommer ha en tävling i panfubloggen om highscore i "Panfu Jumper", det nya panfu-iphone spelet!:D Och vet ni vad man kan vinna?:D:D
Jooo...
Den som kommer 1:a, alltså den som får högst poäng, vinner 12 månaders guldpaket!:D:D
Läs mer om tävlingen HÄR

Det var nog lite mer än att jag hade träffat några;p

P.S Jag har ändrat rätt så mycket där man kommenterar, så ta en titt!:)
Och som ni nog ser, har jag fått en ram runt bloggen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback