Fuschia Glitter Pointer

Panfu idag 16/3-11

Hellojhs!:D
Panfu idag:
Jag tror vi börjar med det bästa...?:)
Det är...:

Det är alltså guldpanda-dag i 3 dagar!':D:D
Kul!:D
Och nu har äntligen Duck vaknat!:thumbup:
Han börjar med att säga så här:

Och kolla vad som man ser i kristalkulan:

Ojdå!
Duck simmar ifrån... bitterland?:O

Ojojoj!:(
Så då kommer Kamaria på en bra ide:

Nästa kort  tar vi bara;p

Hon är i san franpanfu;)
Där ska du gå till slottet och då får du kläderna:):thumbup:
Sen säger hon detta:

Han är vid simbassängen;)

Snåljåp! (staving?:S:P)

Mer vill jag inte avslööja för er;p
Ni kan ju klara själva också!:D

MEN det jag kan säga är att man får en belöning sen!:thumbup:
Kolla in t-shirten på mig:

Hehe:P Ofc det va en anka på:P


Kommentarer
Postat av: glory

Tack! det var schysst att du gjorde det... Jag ska spara den och ha den som bye skyllt...



///Glory :)

2011-03-17 @ 17:42:11
URL: http://monyglory.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback