Fuschia Glitter Pointer

Panfu idag 22/3-11

Hejjej!:)
Panfu idag:
Äntligen har jag igen träffat min panfu-dotter monyglory:love: en bild på mig, bebban och henne:

:)
Det var kul att träffas!

Kommer ni ihåg de där sms-kläderna från panfu som jag pratade om igår?:)
Jo! Jag har bestämt ett klädesplagg nu!:thumbup:
Och det blev...:

Jag gjorde det mest för jag ville ha hörlurarna och converse-skorna (stavning:S?);p

Man går också upp en level idag:



Sen har vi även en ny veckans panda:
MONYGLORY!:D:love:
Glitter Photos

P.S Tack för alla grattis-hälsningar jag fick av er!!:love: Både på bloggen och på panfu:love:
Tack en gång til<33L:)
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback